Om oss
Vi på Skånska Energi är måna om våra kunder

21 jan 2019

Dags för kundnöjdhetsmätning

I januari och februari gör vi en kundundersökning. Vi uppskattar om du tar dig tid att svara på våra frågor, för det bidrar till vårt utvecklingsarbete.

Vi på Skånska Energi är måna om våra kunder och därför gör vi en kundundersökning vartannat år. Ett sätt för oss att veta vad vi ska bli ännu bättre på.

Nu är det dags för en ny kundundersökning. Mellan den 21 januari och 20 februari 2019 kan just du bli uppringd för en intervju med frågor.

Dina synpunkter är oerhört viktiga för vårt utvecklingsarbete och vi är mycket tacksamma om du vill delta i undersökningen. 

Bra att veta

  • Intervjun tar ca 5 minuter i anspråk
  • Du är självfallet helt anonym.
  • Intervjun görs av vår samarbetspartner Supportföretaget TMJ Group AB. 

 

Stort tack om du deltar i vår undersökning, det bidrar till att vi kan bli bättre. 

 

Kundundersökningen 2017

Vid vår senaste kundundersökning fick vi "Mycket väl godkänd" i nöjdhetsindex.
 
Vi är mycket stolta över att våra kunder gav oss detta toppbetyg vid undersökningen 2017.
 
Här är några kommentarer från nöjda kunder:
  • Något jag uppskattar är att jag alltid kommer fram till dem och att jag får prata med samma person.
  • De är så bra så de kan inte bli bättre. Alltså personalen är jättebra! När de åker förbi mitt hus så vinkar de och vill jag dem något så kan jag be dem stanna.
  • De har varit proffsiga både vid installationen av värmepumpen och vid servicen. De har varit väldigt trevliga och jag känner mig jättenöjd med dem.